60. VERSUS 12-16 "Et conversus videre vocem quae loquebatur cum me, et conversus vidi septem candelabra aurea. Et in medio septem candelabrorum similem Filio hominis, indutum talari, et praecinctum mamillas zona aurea. Et caput Ipsius et capilli candidi tanquam lana candida, tunquam nix; et oculi Ipsius tanquam flamma ignis. Et pedes Ipsius similes chalcolibano tanquam in camino igniti; et vox Ipsius tanquam vox aquarum multarum. Et habens in dextra sua manu stella septem; et ex ore Ipsius romphaea anceps acuta exiens; et facies Ipsius tanquam sol fulget in potentia sua." 12. "Et conversus videre vocem quae loquebatur cum me," significat intellectum illustratum (n. 61); "et conversus vidi septem candelabra aurea," significat novum caelum et novam Ecclesiam, quae in bono amoris (n. 62). 13. "Et in medio septem candelabrorum similem Filio hominis," significat Dominum a quo omne caeli et ecclesiae (n. 63); "indutum talari," significat Divinum Verum procedens ad Ipso (n. 64); et praecinctum ad mamillas zona aurea," significat Divinum Bonum similiter (n. 65). 14. "Et caput Ipsius et capilli candidi," significat Divinum Ipsius in primis et ultimis (n. 66); "tanquam lana candida, tanquam nix," significat quoad bonum et verum ibi (n. 67); "et oculi Ipsius tanquam flamma ignis," significat Divinam Providentiam ex Divino Amore Ipsius (n. 68). 15. "Et pedes Ipsius similes chalcolibano tanquam in camino igniti," significat ultimum ordinis Divini, quod naturale(, plenum Divino Amore) (n. 69, 70); "et vox Ipsius tanquam vox aquarum multarum," significat Divinam Verum in ultimis (n. 71). 16. "Et habens in dextra sua manu stellas septem," significat cognitiones boni et veri omnes ab Ipso (n. 72); "et ex ore Ipsius romphaea anceps acuta exiens," significat ex Verbo dispersionem omnium falsorum (n. 73); "et facies Ipsius tanquam sol fulget in sua potentia," significat Divinum Amorem Ipsius ex quo omni" caeli (n. 74).