Apocalypse Explained (Tansley) n. 290

Previous Number Next Number See English 

290. [Vers. 10.]"Procidebant viginti et quatuor seniores coram Sedente super throno." Quod significet humiliationem et tunc agnitionem ab illis qui in vero ex bono sunt, quod a Domino omnia caeli et ecclesiae, constat ex significatione "procidere," quod sit humiliatio et tunc agnitio corde; ex significatione "viginti et quatuor seniorum," quod sint qui in vero ex bono sunt (de qua supra, n. {1}270); et ex significatione "Sedentis super throno," quod sit Dominus a quo omnia caeli et ecclesiae (de qua mox supra, n. 289). In hoc versu et in sequentibus hujus capitis agitur de receptione Divini Veri et Divini Boni ab angelis caeli et ab hominibus ecclesiae; in mox praecedente autem versu, agitur de Domino quod ab Ipso Divinum Verum et Divinum Bonum procedat; hoc significatur per quod "Animalia dederint gloriam et honorem et gratiarum actionem Sedenti super throno, et Viventi in saecula saeculorum" (videatur supra, n. 288 [, 289]); ac illud, nempe receptio et agnitio, significatur per quod "seniores prociderint coram Sedente super throno, et adoraverint Viventem in saecula saeculorum;" per "procidere" enim significatur humiliatio, receptio et agnitio, et per "viginti et quatuor seniores" significantur omnes qui in vero ex bono sunt tam in caelis quam in terris.

[2] Sciendum est quod receptio Divini Veri ac Divini Boni, et agnitio corde quod a Domino omnia caeli et ecclesiae sint ac vita aeterna, solum detur apud illos qui in vero ex bono sunt; causa est, quia illi soli in amore et fide sunt, et qui in his sunt illi conjuncti sunt Domino quoad animam et quoad cor: in haec influit Dominus, et non in illa quae modo sunt ex memoria et inde loquela; memoria enim est modo introitus ad hominem, et sicut atrium per quod intratur; est sicut ventriculus ruminatorius apud aves et bestias, cui etiam memoria apud hominem correspondet: in homine sunt quae in ejus voluntate et inde intellectu, seu quod idem, quod in ejus amore et inde fide. Sive dicatur de homine quod sit in bono et vero, sive in amore et fide, idem est; quoniam omne bonum est amoris, et omne verum est fidei.


This page is part of the Writings of Emanuel Swedenborg

© 2000-2001 The Academy of the New Church